uitslapen is slecht voor je biologische klok

Uitslapen

Uitslapen is niet gezond voor je Uitslapen is (meestal) slecht voor je Francis de Haan Blog 0 Uitslapen . . .   beperk het tot een

Lees verder »
Bewegen bevorderd je slaap.

Bewegen

Bewegen is een mooie en leuke therapievorm voor je slaapprobleem. Bewegen door te wandelen: Veelvuldig en langdurig wandelen (in de natuur) is een heus medicijn.

Lees verder »
waarom?

Waarom?

Waarom? Een blog over het waarom van mijn beslissing om mensen te helpen met slaapproblemen. Waarom? Stukje verleden: Onze jongste zoon was een huilbaby voor

Lees verder »
vaker nee zeggen is oefenen.

Nee zeggen.

Nee zeggen. Het klinkt zo makkelijk maar o wat kan dat moeilijk zijn. Toch is het goed om er vaker mee te oefenen. Nee zeggen.

Lees verder »
Pieker jij ook?

Plafonddienst?

Plafonddienst? Veel mensen hebben er regelmatig last van. Je valt moeilijk in slaap, wordt vaak of te vroeg wakker. Dan maar weer op internet speuren

Lees verder »

Slaap en je darmen

Slaap en je darmen, veel mensen zullen de link niet leggen.Gezonde darmen zijn belangrijk voor een goede slaap en andersom is goed slapen weer belangrijk

Lees verder »

Wil je beter leren slapen?

Je zou het niet denken, maar beter slapen is te leren. Hier heb ik een drie maanden durend programma voor. Wil je ook weer eens normale nachten hebben? Geef je op voor mijn workshop.